تولید عمده مبل راحتی شرکتی در سراسر کشور

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در کشور به تولید و عرضه مبل راحتی شرکتی به صورت عمده در بازار های فروش می پردازند که در کیفیت ها و مرغوبیت های بسیار زیادی بوده و تمام استاندار های لازم در تهیه و تولید آن ها رعایت می شود و به همراه نرخ ها و قیمت های بسیار مقرون به صرفه و مناسبی در اختیار مشتری ها و خریدار های محترم برای خرید مبل راحتی شیک و شال رو مبلی قرار می گیرد.

تولید عمده مبل راحتی شرکتی در سراسر کشور

دلایل پر طرفدار بودن مبل راحتی در ایران

دلایل پر طرفدار بودن مبل راحتی در ایران مبل ها از جمله وسایلی می باشند که همه افراد ترجیح می دهند حداقل یک دست از آن ها در منزل آنها وجود داشته باشد. خوشبختانه در حال حاضر تنوع زیادی از مبل های مختلف موجود است به همین خاطر است که افراد می‌ توانند بسته به نوع نیازی که دارند مناسب ترین مبل را برای خود خریداری کنند.

یکی از محبوب ترین مدل ها, مبل های راحتی و پته رومیزی گرد هستند به همین خاطر آنچه باید در مورد مبل راحتی بدانیم را در ادامه شرح خواهیم داد. طراحی قسمت پشتی دسته و تشک های مبل به گونه ای است که این محصولات کاملاً راحت بوده و افراد می توانند ساعت ها به راحتی بر روی آنها استراحت کنند.

در واقع همه چیز در این نوع مبل ها به گونه ای که در نظر گرفته شده است که افراد احساس راحتی زیادی را بر روی آن ها تجربه کنند. همه ما بعد از یک روز کاری سخت به ریلکس کردن احتیاج داریم این مبل بهترین مکان برای ریلکس کردن و به دست آوردن مجدد آرامش می باشد.

جنس پارچه هایی که در تولید مبل راحتی استفاده شده است کاملا درجه یک و با کیفیت است به همین دلیل طول عمر بالایی داشته و به هیچ عنوان دچار پارگی نمی شود. مبل راحتی با کیفیت پایه فلزی هم جزء بهترین مبل های راحتی محسوب می‌ شود که به دلیل داشتن پایه های فلزی دارای ساختار مستحکم تری بوده و مدرن تر هم به نظر می رسد.

بررسی طول عمر انواع مبل راحتی کلاسیک

بررسی طول عمر انواع مبل راحتی کلاسیک یکی از مزیت های مهم و اصلی استفاده از اسکلت چوبی، این است که مقاومت بسیار بالایی دارد و فرد می‌تواند این مبل را سال‌های طولانی مورد استفاده قرار دهد بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود و یا بشکند. دومین مزیتی که دارد این است که به راحتی هر مدلی که می خواهند را می توانند تولید کنند و در این صورت هر کسی با هر سلیقه ای که دارد می تواند مبل مورد نظر خود را خریداری نمایند.

سومین مزیتی که دارد این است که اسکلت چوبی سبک بوده و به راحتی قابل حمل و نقل است و این هم به نفع مصرف کننده و هم به نفع تولید کننده است، که به راحتی می‌توانند مبل پنجه شیری را بعد از تولید جابه جا کنند. چهارمین مزیتی که دارد این است که می توانند سال های طولانی در هر آب و هوایی از جمله منطقه خشک، مرطوب، معتدل باشد و هیچ آسیبی به پارچه نمی رساند، بلکه به راحتی پارچه روی آن سوار می شود و در مدت زمان بسیار کوتاهی مبل را می توان تولید نمود.

عرضه مستقیم مبل راحتی شرکتی در بهترین فروشگاه

عرضه مستقیم مبل راحتی شرکتی در بهترین فروشگاه حذف واسطه ها از بازار خرید و فروش مبل راحتی موجب می شود که قیمت این محصول دچار نوسان نشده و خریداران عمده بتوانند این مبل را با قیمت واقعی آن خریداری نمایند. شرکت هایی که به تولید مبل راحتی می پردازند، شرایط خرید اینترنتی و غیر حضوری مبل راحتی را نیز فراهم نموده اند.

در همین راستا عرضه مستقیم تولیدات خود را به برخی فروشگاه های اینترنتی معتبر سپرده‌اند. خریداران عمده قبل از خرید آنلاین مبل راحتی مدل ال، بهتر است اطلاعات لازم راجع به کیفیت مبل، قیمت این محصول و نحوه خرید مبل راحتی را، از طریق مشاوران و کارشناسان این فروشگاه ها کسب کنند. با انتخاب مبل راحتی مورد نظر و ثبت سفارش خرید شما، این مبل در اسرع وقت به آدرس شما ارسال خواهد شد.

173

  1. سلام وقت بخیر.
    مبل راحتی چستر کلاسیک می خواستم. شما تولید می کنید از این نمونه مبل؟

  2. سلام وقت بخیر من ازاین سایت مبل راحتی خریداری کرده ام چون از نظر کیفیت عالی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت مبل راحتیخریداری کنید.

  3. سلام.مبلهای راحتی این مجموعه طرح و رنگ جذابی دارن واقعا خریداروبه خودش جذب میکنه

  4. سلام وقت بخیر خسته نباشید تولیدی این نوع مبل در کدوم استان یا شهرستان است؟ فقط طرح ال موجود هست؟ فقط به صورت عمده فروش میره یا میشه تک هم خریداری کرد؟ گفتین برای اطلاع بیشتر و پرس و جو کردن درمورد قیمت ها باید با شماره ای که گذاشتین تماس بگیریم ولی هر چی زنگ میزنم اشغال هست و کسی پاسخگو نیست لطفا پاسخگو باشید

  5. سلام و عرض ادب. نمونه های دیگر هم دارید؟ از چه روشی میتونم نمونه ها رو مشاهده کنم؟

  6. سلام و درود خدمتتان
    مبلمان انواع مختلفی دارند از جمله بهترین و راحت ترین نوع مبلمان مبل راحتی است که طرفداران و مشتریان خاص خود را دارد و یک تولید کننده مبل خوب، باید نکات فراوانی مانند استفاده از تشک خوب و با کیفیت، چوب مرغوب و اصیل، پارچه درجه یک و… را در ساخت مبل راحتی رعایت کند. خریداران نیز می توانند با مراجعه به این سایت خریدی بی دغدغه و راحت و مستقیم داشته باشند. سپاس 🙏

  7. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت میزارید طاعات و عباداتون قبول درگاه حق

  8. سلام و خسته نباشید.این مبل راحتی به راحتی قابل حمل و نقل هست جنس پارچه که با کیفیت هست محصول خیلی خوبی دارید

  9. جنس پارچه هایی که در تولیداین مبل راحتی استفاده شده است کاملا درجه یک و با کیفیت است به همین دلیل طول عمر بالایی داشته و به هیچ عنوان دچار پارگی نمی شودممنونم از کیفیت عالیتون

  10. سلام وقتتون بخیر مبل ۱۲ نفره پنجه شیری قیمتش چند هست؟رنگبندی هم داره؟

  11. سلام وقت بخیر.مبل از جمله وسایلی هست که توی اکثر خونه ها یافت میشه پس باید از کیفیت و دوام بیشتری برخوردار باشه وعمر آن کم نباشد.مبل راحتی چوبی سایت شما همه این خصوصیات رو یکجا دارد

  12. سلام خسته نباشید
    جنس پایه های مبل چوبی هست یا استیل؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  13. سلام وقت بخیر
    جنس رویه مبل ها از چرم هست یا پارچه ای؟ ممنون از سایت خوبتون

  14. سلام خسته نباشید
    مبل هاتون هفت نفری هستم یا نه نفری؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  15. سلام خسته نباشید
    وزن مبل ها حدودا چقدر است؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  16. بهترین مدل هارو تو سایت شما دیدم فقط بفرمایید که نمایندکی هم دارید داخل شهرهای دیکه؟

  17. سلام … سود آوری حاصل از صادرات انواع این محصول به رقابت پذیری صنایع و رعایت الزامات مبدا و مقصد دارد. تولید کننده محترم به خوبی به این نکته توجه کرده است.

  18. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

  19. سلام اگر امکان دارد بفرمایید که در چه شهری مشغول به فعالیت هستید و امکان فروش حضوری دارید؟

  20. این روز ها مبل یکی از وسایل مورد نیازی است که هر در هر خانه ای با توجه به سلیقه ها در طرح،جنس،رنگ مختلف با هزینه مناسب در سراسر کشور وجود دارد
    ممنون از اطلاعات خوبی که در سایت قرار دادید🌹

  21. سلام این مبلمان شرکتی چندنفره هستند؟ قیمت چنده؟ نحوه ارسالتون چجوریه؟

  22. هر چقدر جنس مبل خوب باشه ماندگاریش هم طولانی تر میشه ..
    مزیت های این مبل نشون میده کیفیت عالی دارن
    فقط بصورت عمده به فروش می رن؟

  23. سلام .خسته نباشین .مبلهای این سایت بسیار مقاوم وباکیفیت وشیک هست واز پارچه های عالی بکار رفته شده واین نوع مدل اسپرت وراحتی که خیلی پر طرفداره .پیشنهاد میکنم حتماً از این سایت تهیه کنید

  24. امروزه شرکت های زیادی در تولید و ساخت انواع مبل های ایرانی دخیل می‌باشند و مبل ایرانی در دنیا مرغوبیت خاصی دارند و شما هم میتوانید از طریق این سایت بدون واسطه و تبلیغات واهی و قیمتی بسیار مناسب و واقعی بهترین نوع مبل را با سلیقه خود خریداری نمایید . با تشکر

  25. جنس پارچه هایی که برای مبل های این سایت استفاده میشه واقعا خوب و باکیفیت
    تنوع کارهاشونم خیلی بالاست حتما به سایتشون سر بزنید.

  26. سلام. برای مبل راحتی میتونیم نوع پارچشو خودمون تعیین کنیم؟ تعدادشم میشه بیشتر باشه؟

    • سلام محمد حسین عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  27. بنظرم تو هر خونه ایی یه مبل راحتی یا کاناپه ضروری هست شما جنس پارچه نانو هم استفاده می کنید در کارهاتون؟

  28. بهترین مبل ها در ایران در حال تولید هستند که امروزه از کیفیت خوبی برخوردار هست

  29. کیفیت متریالی که استفاده شده در ساخت این مبل ها واقعا یکی از بهترین ها بود و واقعا من لذت بردم از کیفیت این محصولات خداقوت به تک تک عزیزان فعالان در این زمینه

  30. سلام. خسته نباشید. این نمونه مبل های داخل پیج رو موجود دارین؟ تشکر از شما

    • سلام رضا عزیز
      بله موجوده
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  31. سلام من از این سایت مبل راحتی خریدم بسیار با کیفیت بود از خریدم بسیار راضی هستم

  32. سلام من رفت توی سایت مبل ولز سایت مبل شما خیلی خوشم اومد واز فروشگاه شما خرید کردم خیلی عالی بود ممنون

  33. سلام دوستان من از این سایت به صورت عمده خرید کردم و بسیار راضی بودم پیشنهاد میدم حتما با مشاورین این سایت ارتباط برقرار کنید.

  34. مبل ها از جمله وسایلی می باشند که همه افراد ترجیح می دهند حداقل یک دست از آن ها در منزل شان وجود داشته باشد. خوشبختانه در حال حاضر تنوع زیادی از مبل های مختلف از جمله مبل راحتی موجود است و به همین خاطر است که افراد می‌ توانند بسته به نوع نیازی که دارند مناسب ترین مبل را برای خود خریداری کنند.

  35. باسلام خسته نباشید ممنون از سایت اینترنتی معتبرتون از خرید دراین سایت خیلی راضی بودیم برای جهیزیه خواهرم سفارش دادیم خودمون هم شیفته این کیفیت و زیبایی مبلا شدیم بهتون پیشنهاد میکنم از سایت معتبر در این روزهایی که نمیشه حصوری خرید کرد اعتماد کنید شک نکنید بهترین کاروکردین یاحق

  36. سلام و وقت بخیر. یکی از بهترین مبلمان هایی که برای شرکت ها میتوان در نظر گرفت ،مبل های کلاسیک هستند. مبل های راحتی در هر جای دنیا ،از طرفداران زیادی برخوردارند زیرا همانطور که از اسم این مبل ها بر می اید ،بسیار راحت هستند.جنس پارچه های این مبل ها ،همینطور که در متن هم گفته شده از پارچه های درجه یک تهیه شده است.همیشه برای شرکت ها ،مبل هایی باید سفارش داده شود که مخصوصا از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشند.خرید این مبل های راحتی و کلاسیک شرکتی بصورت مستقیم و عمده از سایت های معرف انها بسیار مقرون بصرفه تر میباشد. سپاس بخاطر این مبل های مرغوب و زیبا .

  37. سلام تشکر میکنم از سایت خوب شما که واسطها را حذف کردید تا خریداران بتوانند مبل را بی واسطه خریداری کنند

  38. سلام اگر لطف کنید نمونه های مختلف با قیمت‌های آن را در سایت بگذارید چون هر چقدر تنوع بیشتر باشه انتخاب آسان‌تر

  39. باسلام وتشکر بابت این محصول من ازکیفیت وقیمت این محصول نهایت رضایت رادارم

  40. سلام
    بارک الله
    خیلی طرحها ومدل های جدید
    وجالبی هستن

  41. سلام وقت بخیر امروزه مبل یکی از وسایل ضروری زندگی می باشد که هر کس با توجه به سلیقه خود هر مدلی که مورد پسند شان باشد خریداری می نمایند

  42. مبل راحتی یکی از محبوب ترین نوع مبلمان می‌باشد که در طراحی آن علاوه بر تنوع بالا، کیفیت بی‌نظیر نظیر، راحتی افراد در نظر گرفته می‌شود.

  43. سلام وقت بخیر.مبل راحتی شرکتی رو توی سایت دیدم چطوری میشه سفارش داد قیمت رو هم تو سایت بذارید ممنون.

    • سلام علیرضا عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  44. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت خوب و توضیحات کاملتون،
    سپاس از شما که بدون واسطه مبل ها رو به دست مصرف کنندگان میرسونید

  45. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتون مبل های اداری موجود در سایت بسیار متنوع است و این طور که فرمودین از بهترین مواد اولیه استفاده شده خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم سوالم از شما این هستش که آیا امکان فرستادن کاتالوگ محصولات وجود داره یا خیر؟ و قیمت محصول را هم بفرمایید و آیا امکان پرداخت درب منزل هست یا خیر؟ ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

    • سلام منصوره عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  46. بهترین مزیت شما فروش بدون واسطتون هست . با توجه به کیفیت بالا و قیمت کم جزو بهترین ها هستید

  47. سلام وقت بخیر مطالب سایت درمورد مبل راحتی را مطالعه کردم ممنون بابت توضیحات کامل برای خرید مبل راحتی با کیفیت بالا وقیمت مناسب.

  48. سلام دوستان شما میتونید با حذف واسطه ها از این سایت خرید کنید هم کیفیت خوبی داره هم براتون ارزون تر در میاد
    یک خرید خوب و ب صرفه

  49. لطفا راهنمایی کنید که نحوه ارسال به شهرستان چگونه است؟

    • سلام الهام عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  50. سلام وقت بخیر. مدل مبل ها راحتی سبک خاص و مدرن دارند که همه ی مدل های شیک و زیبایی دارند.

  51. سلام
    راحتی رو واقعا باید با مبل راحتی تجربه کرد
    ‌من با این روش خرید از سایت کاملا آشنا هستم و بسیار کیفیت کاراشون بالاست

    • سلام کاربر عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  52. طراحی مبل ها بسیار زیباست و همچنین پایه های بسیار محکمی دارند.
    بعد از گذشت چند سال هنوز هیچ پارگی یا حتی خراش،من در مبل ها و کوسن ها و حتی میزها نمیبینم .
    دستتون درد نکنه جنسشون خیلی خوب بود .

  53. سلام من تصمیم دارم از این سایت مبل راحتی سفارش بدم آیا شما برای این شهرستان هم ارسال میکنید؟

    • سلام کاربر عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  54. انقدر طرح های مبل راحتی شما زیاد و شیکه که آدم میمونه کدوم رو سفارش بده.شیرین ترین معضلی که میشه داشت.ممنونم

  55. با سلام
    جای تشکر داره از این سایت فروش منحصر به فردشون شاید اگه این سایت نباشه خیلی ها نتونن مبل مورد نظر خودشون رو تهیه کنند

  56. سلام و عرض ادب
    امروزه در هر خانه ای مبل یافت میشود
    مبل راحتی وکلاسیک هم معمولا بیشتر خریداری میکنند .
    هم اکنون بستر خرید اینترنتی محیا شده برای خرید .اماچجوری میشه کیفیتش رو اینترنتی تشخیص داد؟؟؟؟

    • سلام محمد عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  57. با سلام و عرض احترام ،ما بتازگی از این سایت مبل کلاسیک خریداری کردیم خیلی شیک و محکم هستند و هر کسی که دیدشون خیلی خوشش اومده و تعریف داده ،ما که از خریدمون بسیار راضی هستیم ،قیمتی هم که برای این ست مبل پرداخت کردیم از جاهای دیگه بسیار مناسب تر بود من این مجموعه رو هم به همه دوستانم هم معرفی کردم بس که کارهای شیک و زیبایی با قیمت مناسب عرضه میکند

  58. انواع مبل های راحتی کلاسیک
    باتنوع ورنگ های مختلف وجنس پارچه درجه یک وباکیفیت بسیار عالی

  59. باسلام ووقت بخیر
    شرکتها دارای بخشهای مختلف برای بهبود عملکرد خود هستند یکی از این بخشها بخش تحقیق و توسعه است که فعالیت هایی نظیر طراحی مبلمان نیز زیر مجموعه آن است. در شرکتها، مدلهای مبلمان بروز رسانی می شوند در نتیجه طی مدت زمانی مشخص شاهد ارائه مبلهای جدید به بازار هستید

  60. با عرض سلام و احترام. در ابتدا خواستم از مشاوران بخش فروش بسیار تشکر کنم که پر تلاش و صبورانه در این قسمت فعالیت دارند و پاسخگوی مشتریان خود هستند. مبل راحتی شرکتی از جنس و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. من برای نمایشگاهم از شما به صورت عمده خرید کردم و بسیار رضایت دارم. قیمت مناسب و طرح و رنگ های متنوع دلیلی برای رضایت خریداران است. بهترین ها را برایتان آرزومندم.

  61. من برای خونه ام از سایت شما سفارش مبل دادم،بسیار خوش فرم و با کیفیت،در هنگام ارسال آسیبی به مبل وارد نشده بود،ممنونم بابت حمل و نقل مناسب

  62. با سلام چون مبل شرکتی را به تعداد تولید میکنند از مواد با کیفیت استفاده میشود و قیمت مناسب دارد

  63. سلام خدا قوت
    مبل راحتی در همه خانه وجود دارد افراد برای نشستن در پذیرایی از این مبلها استفاده می‌کنند

  64. سلام خداقوت. مبل راحتی شرکتی قابل شستشو می باشند؟ چند سال ضمانت دارند؟ اگر خراب شود شرکت آن ها را درست می کند؟

    • سلام مهدی عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  65. سلام وقت به خیر
    من از خریدم خیلی راضی هستم به شما هم توصیه میکنم از این سایت خرید کنید

  66. خدا قوت درود بر شما
    باید اعلام کرد که یکی از محبوب ترین مدل ها در خصول مبلمان مبل های راحتیه که طراحی قسمت پشتی دسته و تشک های مبل به گونه ای طراحی شده ک کاملاً راحت بوده و افراد می توانند ساعت ها به راحتی بر روی آنها استراحت کنند.

  67. باسلام و وقت بخیر من از سایت عالی تون مبل راحتی خریداری کردم وبسیار عالییییی بود جنس ،کفیت ،رنگ،مدل ،ومهم تر راحتی و نرمیش که اصلن کمر را ازیت نمی کرد عالی درج یک

  68. این مبل های راحتی از بهترین پارچه درجه یک ایرانی ساخته شدن و واقعا این مبل ها تعریف دارن حتی میتونید اونهارو غیرحضوری سفارش بدید

  69. مبل یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز در منزل است . مبل ها انواع بسیاری دارند که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و شما می توانید طبق سلیقه خود آن را خریداری کنید .

  70. سلام وقت بخیر
    ایا شرایط فروش قسطی محصول را دارید یا خیر؟

    • سلام علبرضا عزیز
      در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  71. سلام وقت بخیر
    سرویس ۷ نفره مبل راحتی شرکتی میخواستیم
    البته این رو هم بگم تعدا بالا می‌خواهیم سفارش بدیم
    یه سوال دارم آیا شما مبل خام هم میفروشید یا نه؟
    سپاس فراوان

    • سلام مجتبی عزیز
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  72. سلام مبلمان راحتی واقعا جنبه کاربردی در منزل را دارند نه فقط دکوراسیون

  73. سلام آیا پایه ها محکم هستند ودچار شکستگی نمی شوند؟ پارچه مبل را تضمین می کنید

    • سلام ابوالفضل عزیز تمام اجناس با تضمین کیفیت و قیمت عرضه میشوند.

  74. مبل های شرکتتون بسیار دکوری و زیباست من از شکیل بودنشون خوشم اومده و اگر از نظر وزنی توی دسته مبل های با وزن سبک باشه من خودم مشتری عمده برای محصولاتتون سراغ دارم که اینارو به عمان صادر میکنن

  75. سلام روز بخیر
    خیلی شیک و خاص هستند و مدرن تر به نظر می آید. طرح و رنگهایش هم خیلی خوبه

  76. این مبل ها خیلی راحت بودن و استفاده و خرید رو به همه پیشنهاد میکنم

  77. از تیم پشتیبانی خوبتون که در جریان خرید بسیار راهنماییم کردن کمال تشکر رو دارم.

  78. سلام، خسته نباشید
    من نمایشگاه مبل دارم چطوری میتونم باهاتون همکاری کنم؟

  79. من از این سایت خرید کردم و باید بگم که علاوه بر کیفیت محصولات، تیم پشتیبانی تخصصی و پاسخگویی بسیار عالی ای دارن، اگه دنبال یه سایت خوب برای خریدین، پیشنهاد می کنم حتما ازشون خرید داشته باشین.

  80. سلام برای دیدن کیفیت محصول از چه طریقی باید اقدام کنم؟ آیا امکان مراجعه ی حضوری را دارید؟

  81. سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  82. سلام ، طرح های زیبا و دلنشینی دارید و به راحتی قابل تمیزکاری هست و مناسب برای خونواده هوایی که بچه های کوچک دارند ، با قیمت مناسب و جنس مورد تایید.

  83. با سلام . ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم و بسیار مفید بود . برای من بسیار ارزشمند است که با شما همکاری کنم. لطفا راههای ارتباطی شرکتتون رو برایم بفرستید و من را برای خرید حضوری و سفارش آنلاین راهنمایی کنید . ممنون از سایت خوبتون

  84. سلام، من لازم دارم لطفا مدل های راحتی رنگبندی آبی سرمه ای را به همراه آدرس کارگاه یا فروشگاه برای من از طریق واتساپ ارسال بفرمائید با تشکر

  85. مبل هایی که سفارش داده بودم به دستم رسید کیفیتش هم عالیه
    ممنون از سایت خوبی که دارید

  86. مبل ها از جمله وسایلی می باشند که همه افراد ترجیح می دهند حداقل یک دست از آن ها در منزل آنها وجود داشته باشد.

  87. سلام
    اگه اطلاعات بیشتری در مورد انواع مبل راحتی و باقی محصولاتتون بخوایم آیا شما مشاوره تخصصی هم دارین؟

  88. سلام و وقت بخیر خدمت تولیدکنندگان مبل راحتی و مجموعه خوب آرکیان
    من علاقه زیادی به مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل دارم و بخاطر همین هم ترجیح میدم همیشه دو نوع مبل در منزل داشته باشم، میل راحتی که دسته هاش از جنس خود میل باشه و با پارچه مبلی پوشیده شده باشه خیلی بهتر از دسته های چوبی هستند، اتفاقاً چند وقتی است که بدنبال مبل راحتی خوب و با هزینه مناسب میگردم ،سوالم اینه که دونفره و سه نفره (ست پنج نفره) شما ارائه میکنید به مشتری؟
    چون با توجه به فضایی که دارم و با تجربه ای که بدست آوردم برای من مناسب ترین مبل راحتی همان پنج نفره است. آیا امکان تولید نیمه ست هم دارید؟
    باز هم تشکر از زحمات شما

  89. سلام و ارادت
    چقدر تنوع! چقدر رنگ! چقدر با کیفیت! فوق العاده متنوع و عالی اصن مگه میشه تو خونه همچین مبل راحتی نباشه؟!

  90. باسلام خدمت شما ببخشید کجا میتونم طرح بیشتر از مبل راحتی ها رو همراه لیست قیمت ببینم؟نوع پارچه مصرفی چیه؟آیا به صورت شرایطی هم کار میکنین؟

  91. مبل ها تون خیلی نسبت به قیمت کیفیت خوبی دارن واقعا ممنونم

  92. کاتالوگ مدل مبلها و قیمتهارو برام ارسال کنید میخوام سفارش بدم ممنون

  93. سلام. وقتتون بخیر. یکی از دوستان بنده از سایت شما خرید مبل داشته و خیلی هم راضی بود و شما رو به من معرفی کردند. من میخوام ببینم که ست رنگی که میخوام قابل سفارش و طراحی هست؟؟

  94. سلام وقتتون به خیر
    آیا جهت صادرات امکان همکاری با مجموعه شما وجود دارد؟
    لطفا در این خصوص راهنمایی بفرمایید

  95. چطوری میتونیم نمایندگی شمارو بگیریم ؟ لیست قیمت میشه برام ارسال کنید ؟

  96. سلام و درود
    يكي از دغدغه هاي همه ما پیدا کردن یک مبل راحت سبک و کلاسیک مبیاشد که مجموعه ارکیان ان را برای ما فراهم کرده پیشنهاد میدم دیدن کنید مطمئن باشيد خوشتان مي ايد

  97. سلام اگر امکان دارد کاتالوگ مبل هایتان را برایم ارسال فرمایید و همچنین قیمت هر کدام را در دسترس مشتریان قرار دهید.

  98. قبول نمایندگی میکنید که با هم همکاری داشته باشیم اگر پاسختون مثبت هست لطفا با من تماس بگیرید؟

  99. واقعا جنس پارچش عالیه با کیفیت و خوشرنگ حتما شما هم تهیه کنید من که خیلی راضی بودم . با تشکر

  100. سلام و درود مبل راحتی یکی از وسایل مورد نیاز هر خونست تا وقتی داری تلویزیون نگاه میکنی راحت لم بدی روش باید خیلی کیفیت داشته باشه و زیبا هم باشه این سایت میتونه انتظار شما رو برای یه مبل خوب برآورده کنه مناسب هر نوع سلیقه

  101. سلام شما نمایندگی هم میدید ؟ شرایط همکاری با شما چیست؟

  102. این مبل ها از پارچه های خیلی عالی به کار رفتن و کیفیتشون خیلی خوبه

  103. سلام من می خوام مدلای بیشتر از محصو لنون ببینم چیکار کنم کجا میتونم ببینم؟

  104. سلام و خداقوت ممنون از سایت عالیتون که مارو مستقیم به تولید کننده وصل میکند و ما میتوانیم خریدی مقرون به صرفه داشته باشیم من بعد از دیدن مدلها مدل موردنظرم را سفارش دادم و برایم ارسال شد خیلی زیبا وتنوع رنگ و کیفیت بالایی دارند ممنون که خذید ما را اسان کردید

  105. سلام چه رنگ بندی شیکی ست کاملش چنده قیمتش بخوام سفارش بدم

  106. سلام وقتتون بخیر این مبل ها جنسشون از چیه؟ از چه پارچه ای استفاده میشه؟ قیمت هاتون به چه صورته؟

  107. من دو دست مبل راحتی برا خونه خودم از اینجا خریدم خیلی خوب

  108. سلام و خدا قوت من برای دفتر کارم مبل راحتی شرکتی نیاز دارم اما نمیدونم چه جنسی سفارش بدم و همچنین در مورد انتخاب رنگ و مدل نیاز به راهنمایی دارم آیا امکان مشاوره هم وجود دارد؟

  109. سلام و عرض ادب و احترام
    ممنونم از سایت خوبتون .من برای منزل از این مبل راحتی خرید کردم خیلی راضیم .پیشنهاد میکنم اگه قصد خرید دارید یکبار امتحان کنید.موفق و موید باشید

  110. سلام جنس این مبل بسیار با کیفیت است از پارچه و مواد اولیه مرغوب استفاده شده است

  111. سلام اول انتخاب کن وبعد شفارش بده خیلی خوبه که همچین امکاناتی دراختیارمون هست
    کیفیت عالی جنس درجه یک مهم ترازهمه که الان دق دقه هممونه قیمتش که اونم مستقیم از کارخونه خرید میکنی وهیچ کس دیگه ای سودی نمیبره
    از کارخونه به خونه

  112. با عرض سلام و وقت بخیر، خداقوت.
    از مجموعه خوب آرکیان بابت تولید و عرضه مبل های راحتی شرکتی با کیفیت و مرغوب در طرح و رنگ مختلف و زیبا بسیار سپاسگزارم.
    این مبلمان جلوه خاصی به دکوراسیون منزل و ادارات میدهد و بسیار کاربردی است.
    خرید از این مجموعه رو پیشنهاد میکنم.

  113. سلام، مبل راحتی این سایت خیلی شیک و جنس پارچه عالی و تنوع کاری زیاد هست، خسته نباشید

  114. اینکه میتونیم بدون واسطه از شما خرید کنیم خیلی عالی هستش چون میتونیم با قیمت بهتر یک دست مبل زیبا را خریداری کنیم

  115. پارچه های این مبل ها بسیار زیبا طراحی شدن حتما خرید کنید

  116. سلام من مبل های خونمو از سایت شما خرید کردم قیمت خوبی داره ممنون از سایت خوبتون.

  117. سلام و خدا قوت
    برای مشاهده طرح های بیشتر از چه طریقی باید اقدام کنم؟

  118. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه آرکيان مبل ، ممنون از تولید مبل با پارچه های با کیفیت که به راحتی دچار پارگی نمی شوند همچنین پایه های فلزی باعث استحکام بیشتر آنها میشود

  119. با سلام وقت بخیر
    باتوجه به سبک و تنوعی که این مجموعه دارد بنده و تمامی دوستان همواره سعی داریم از این مرکز خریداری کنیم چرا که علاوه بر نفعی که از خرید کالا می بریم محصولاتی که این مجموعه ارائه می کند پر از تنوع است.
    باتشکر

  120. سلام بر شما. خدا قوت‌
    یکی از محبوب ترین مدل ها, مبل های راحتی هستند به همین خاطر آنچه باید در مورد مبل راحتی بدانیم اینست ک طراحی قسمت پشتی دسته و تشک های مبل به گونه ای باشد که این محصولات کاملاً راحت بوده و افراد بتوانند ساعت ها به راحتی بر روی آنها استراحت کنند.

    در واقع همه چیز در این نوع مبل ها به گونه ای که در نظر گرفته شده است که افراد احساس راحتی زیادی را بر روی آن ها تجربه کنند. همه ما بعد از یک روز کاری سخت به ریلکس کردن احتیاج داریم این مبل بهترین مکان برای ریلکس کردن و به دست آوردن مجدد آرامش می باشد.

  121. سلام
    شما می‌خواهید ساعت های طولانی داخل اداره و شرکتتان باشید؛ پس باید علاوه بر زیبا سازی فضا و دکوراسیون، با مبلمان خود احساس راحتی نیز داشته باشید. هنگامی که ارباب رجوع وارد محل کار شما می‌شود باید احساس خوشایندی به او دست دهد. این قضیه در روند کسب و کار شما نیز موثر است. پس باید برای زیبایی و راحتی خودتان در فضای کاریتان، برای انتخاب مبل و دیگر وسایل اداری وقت و هزینه بگذارید. برای تهیه مبل راحتی شرکتی این سایت حتما به دوستان پیشنهاد می شود .با تشکر

  122. سلام و عرض ادب همانطور که در این مقاله گفته شده است، مبل راحتی همانگونه که از اسمش مشخص است، باید از نشستن روی آن احساس راحتی کرد، وباید از اسکلت بندی درستی برخوردار باشد ودیگر این که باید از پارچه درجه یک استفاده شود تا طول عمری بالاداشته باشد، تمامی این مشخصه ها در مبل های راحتی ساخته شده در تولیدی شما وجود دارد، وچون از استانداردهای که تأیید شده استفاده می کنید، پس فروش بالای دارید، خدا قوت

  123. سلام.
    مبل ها از جمله وسایلی می باشند که همه افراد ترجیح می دهند حداقل یک دست از آن ها در منزل آنها وجود داشته باشد. خوشبختانه در حال حاضر تنوع زیادی از مبل های مختلف موجود است به همین خاطر است که افراد می‌ توانند بسته به نوع نیازی که دارند مناسب ترین مبل را برای خود خریداری کنند.
    برای سفارش لطفا راهنمایی کنید
    متشکرم.

  124. سلام واقعا مبل یکی از مهمترین وسایل موجود در خانه و کاربردی ترین هست به طوری که آسایش و آرامش خونه بستگی به راحت بودن مبل خونه داره و همینطور بیشترین استفاده از این وسیله راحتی در خونه میشه مبل های عرضه شده در این سابت بهترین حتما بخرید

  125. سلام و وقت بخیر من از این سایت مبل خریدم و از کیفیت پارچه و کیفیت چوب کاملا راضی بودم

  126. با سلام و وقت بخیر
    اگر شما هم نیز از طرفداران مدل ‌های مبل کلاسیک یا راحتی هستید، حتماً در جریان هستید که خرید این نوع مبلمان از میان این همه طرح و رنگ ‌های متنوع کار دشواری است چون هر فردی سلیقه‌ ای دارد. به ‌علاوه نوع و سبک دکوراسیون داخلی شما می‌تواند تأثیر بسزایی در انتخاب مبل راحتی یا استیل خانه داشته باشد.

  127. مجموعه آرکیان با هدف افزایش کمیت و کاهش قیمت و بالا بردن کیفیت این محصولات که شامل انواع مبلمان خانگی میشه بسیار خودش و در دل مردم جا کرده و منی که راحت از سایت خرید نمیکنم اعتماد کردم و خرید این محصول حساس از این سایت انجام دادم به شماهم توصیه میکنم این خرید و از دست ندید بسیار با کیفیت بود.

  128. عرض سلام دارم و خسته نباشید خدمت همه عزیزان در کار گروه بازرگانی آرکیان خواستم تشکر کنم از محصولاتتون و صندلی های درجه یک که با بهترین کیفیت و قیمت برای ما ارسال شد درود بر شما ممنون از توضیحات خوب داخل سایت

  129. با مشاورین شما تماس گرفتم و خیلی عالی بنده رو راهنمایی کردن

  130. مبلمان یکی از کاربردی ترین وسیله هایی است که در زیبا تر شدن دکوراسیون محل کار، منزل، حتی کلینیک شما می شود و شما به راحتی می توانید مبل متناسب با دکوراسیون منزل خود را از این وب سایت انتخاب و خریداری کنید

  131. سلام واقعا این مبل های راحتی خوب و خوش طرح ونقش هستند و به منزل های کوچک و آپارتمانی واقعا میاد ولی ای کاش خرید برای عموم هم داشتید تا افراد عادی هم می تونستند از این محصولات با قیمت مناسب تر بهره مند شوند

  132. سلام خسته نباشید به مجموعه خوب ارکیان که انقدر قیمت های خوب و کیفیت عالی دارند.

  133. مبل های راحت و عالی در رنگ ها و طرح های مختلف متناظر با سلیقه های شما ، پیشنهاد میکنم خانه های خود را با این مبل ها زیبا کنید.

  134. سلام امروزه شرکت های تولیدی زیادی در کشور به تولید و عرضه مبل راحتی شرکتی به صورت عمده در بازار های فروش می پردازند که در کیفیت ها و مرغوبیت های بسیار زیادی بوده و تمام استاندار های لازم در تهیه و تولید آن ها رعایت می شود و به همراه نرخ ها و قیمت های بسیار مقرون به صرفه و مناسبی در اختیار مشتری ها و خریدار های محترم برای خرید مبل راحتی شیک قرار می گیرد.من از این مجموعه خرید کردم و واقعا راضی هستم ممنونم ازتون

  135. سلام وقت بخیر شما تنها مبلمان طبق سلیقه و طراحی خودتون تولید می کنید؟ من نمونه ای از یک مبل ۱۱ نفره پسندیدم و میخام سفارش ساختش بدم که برام ارزون تر در بیاد
    منتظر راهنماییتون هستم

  136. سلام وقتتون بخیر
    ممنون از مطالب مفیدتون عالی بود ، موفق باشید و بدرخشید.یکی از مزیت های مهم و اصلی استفاده از اسکلت چوبی، این است که مقاومت بسیار بالایی دارد و فرد می‌تواند این مبل را سال‌های طولانی مورد استفاده قرار دهد بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود و یا بشکند. دومین مزیتی که دارد این است که به راحتی هر مدلی که می خواهند را می توانند تولید کنند و در این صورت هر کسی با هر سلیقه ای که دارد می تواند مبل مورد نظر خود را خریداری نمایند.

  137. سلام و‌ عرض ادب و احترام

    ببخشید شما ارسال مبل به جزیره ی قشم دارید ؟

    چطور می تونم عکس بیشتر ببینم ؟

    هزینه ی ارسال چقدر هست ؟

    پیشاپیش از پاسخگویی شما ممنونم

  138. با سلام و وقت بخیر. من خیلی وقته که این محصول رو از مجموعه آرکیان خریداری کردم. عمر خیلی بالایی داره و به سادگی پاره نمیشه. به شما عزیزان توصیه می کنم که حتماً از این محصول استفاده کنید و رفاه و آسایش رو به ارمغان بیاورید. با تشکر مجدد از مجموعه آرکیان

  139. انتخاب متریال مناسب
    انتخاب متریال مناسب یکی از عوامل موثر در انتخاب و ویژگی های مبل خوب است
    که به زیر مجموعه تقسیم می شوند، پارچه و فوم انتخابی از عنصر های تعیین کننده
    طول عمر و میزان راحتی مبلمان به شمار می آیند.

  140. حداقل قیمت رو عرض کنین؟و اینکه حداقل بعد از سفارش، محصول مورد نظر چند روزه به دست مشتری میرسد؟

    در واتساپ به من پیام بدهید و نمونه قرار داد را برای ما بفرست متشکرم.

  141. من برای فروشگاه مبلمانم میخوام از شما سفارش بدم چطور باید با هم همکاری داشته باشیم؟

  142. سلام، خسته نباشید
    مبل هاتون چند نفره هست و اگر صندلی اضافه بخواییم میتونیم سفارش بدیم؟

  143. سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون
    مبلغ کلی برای سفارشات با حجم بالا فرق میکنه؟ شرایط ارسال و زمان تحویل چطوره و چقدر طول میکشه محصول به دستمون برسه؟

  144. سلام من برای شرکتم از این مبل ها خرید کردم بسیار شیک و جذاب هستن به راحتی جابه جامیشن و چون سبک هستند همچنین برای نشست طولانی راحت و خوب هستن قیمتشون بسیار مناسب میباشد طرح و رنگهای متنوعی دارن حتما از این سایت خرید کنید و باقیمت‌های استثنایی مدل‌های زیبا انتخاب کنید

  145. با سلام و خسته نباشید خدمت شما ممنون از سایت خوبتان
    مبل های اداری با این کیفیت و زیبایی واقعا عالیه بهتر از این نمیشه برای خانمهایی که می‌خوان منزلشون تک و خاص باشه حتما به این سایت سر بزنید فوق العاده ست

  146. سلام روز بخیر
    با توجه به توضیحات بسیار عالی که در مورد مبل راحتی شرکتی دادید سپاسگذارم اما لطف کنید نحوه برقرار ارتباط با مسئول فروش این محصول را برای من بازگو کنید تا راحتتر بتونم با شما ارتباط برقرار کنم.

  147. سلام امکان داره عکسای بیشتری از طریق واتساپ برای بنده بفرستید تا با خانواده مشورت کنم بهترین انتخاب رو انجام بدم متشکرم

  148. من خرید کردم از این سایت خیلی هم راضی هستم کیفیت بسیار خوبی هم داره ممنون

  149. سلام وقتتون بخیر. دیروز مبلام رسیده خیلی خیلی خوشگلتر از عکساش بود. چقدر رنگ زیبایی داره. خونم رو خیلی شیک نشون داده بسیار ذوق زدم از خرید مبلام. خسته نباشید و خدا قوت میگم بهتون.

  150. مبلمان راحتی گرد برای سالن های بزرگ اداری بسار زیبایی دارید بنده خرید های زیادی انجام دادم واقعا ممنونم از تولیدی های بسیار قویتون.پیشنهاد میکنم بهتون حتما یکبار هم شده امتحان کنین

  151. سلام، برای شرکت خودم از همین مبل راحتی استفاده میکنم. وقتی یک روز سخت کاری رو تجربه می کنم برای ریلکس کردن و بدست آوردن آرامش خیلی بهم کمک میکنه چون واقعا احساس راحتی می کنم.

  152. سلام و وقت بخیر
    مبل راحتی بسیار عالی توسط این فروشنده تولید میشود و از کیفیت بالایی برخوردار است. میتوانید با خیال راحت و با قیمت مناسب نسبت به بقیه فروشندگان این محصول رو از این سایت خریداری کنید، منکه بسیار راضی بودم.
    ممنون از محصولات خوبی که ارائه میدهید.

  153. سلام وقت بخیر
    برای دیدن کاتالوگ محصولات شما از چه طریقی اقدام کنم .

  154. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است ممنونم که وقت میزارید لطفا هزينه ارسال و نحوی ارسال را بفرمائید ممنون میشم

  155. سلام خسته نباشید
    این مدل مبل ها رو میتونیم در شرکت و یا مکان کارمون استفاده کنیم.
    چون هر تعداد و در هر شکل و اندازه ای که بخوایم در دسرس هستش😊🙏

  156. سلام وقت بخیر
    توضیحاتتون رو در رابطه با مبلمان مطالعه کردم .
    فقط سوالم اینه نحوه ارسال مبلمان به چه شکل است ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما