قیمت عمده میز عسلی جلو مبلی سلطنتی در بهمن ماه 1400

میز عسلی جلو مبلی سلطنتی همانند مبلمان این سبک، دارای نقوش فراوانی بر روی سطح چوب بوده و ظاهری کاملا شیک و لاکچری دارد. قیمت عمده میز عسلی های جلو مبلی سلطنتی در بهمن ماه 1400، تحت تاثیر بازار شب عید قرار گرفته و دستخوش نوساناتی شده است. خریداران باید توجه داشته باشند بر اساس مدل میز مبل استیل، به انتخاب میز عسلی آن بپردازند. انواع مبلمان راحتی، چستر، ال و … دارای سبک های مخصوصی در میز عسلی هستند.

قیمت عمده میز عسلی جلو مبلی سلطنتی در بهمن ماه 1400

سه مورد از مشخصه های میز عسلی جلو مبلی تاشو

سه مورد از مشخصه های میز عسلی جلو مبلی تاشو مبلمان هر خانه نشان دهنده سبک دکوراسیون داخلی و سلیقه هنری صاحبخانه می باشد. بسیاری از افراد ناچار هستند با توجه به محدودیت هایی که در فضا و یا بودجه دارند، اقدام به خرید نوعی از مبلمان کنند. نکته مهم در انتخاب مبلمان، هماهنگی کامل آن با متراژ، نوع چیدمان و البته انتخاب بهترین کیفیت از محصول می باشد.

مبلمان به تنهایی نمی تواند یک پذیرایی تمام عیار را از مهمانان تضمین کند، بلکه به جلو مبلی برای انجام هرچه بهتر این کار، نیاز دارد. بهترین راهکار برای پذیرایی هر چه بهتر از مهمانان، انتخاب میز عسلی جلو مبلی است که باید هماهنگی کاملی با سبک مبل داشته باشد. به عنوان مثال میز عسلی استفاده شده با مبل سلطنتی کاملا با آنچه برای انواع مبلمان راحتی انتخاب می شود، متفاوت است.

برای آن دسته از افرادی که قصد استفاده بهینه از فضا را دارند، انتخاب میز عسلی های تاشو توصیه می شود. این نوع میز عسلی ها دارای سه مشخصه بارز می باشند که خرید آنها برای تامین هر سلیقه ای مناسب خواهد بود.

  • سبک و طرح: محدودیتی در طراحی میز عسلی تاشو وجود نداشته و می توان آنها را مناسب با انواع مبل سلطنتی، چستر، کلاسیک، راحتی و … طراحی و تزئین کرد.
  • جنس: بنا به سفارش مشتری امکان ساخت میز عسلی جلو مبلی تاشو با پایه های چوبی و یا فلزی وجود دارد. هر کدام از این دو مدل دارای زیبایی منحصر به فرد خود هستند.
  • ابعاد: میز عسلی تاشو برای استفاده بهینه از فضا طراحی می شود و می توان آن را در سایزهای استانداردی تولید کرد و هیچ نگرانی بابت نگهداری از آنها در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرند، نداشت. زیرا تا شده و به راحتی در گوشه ای به دیوار تکیه داده می شوند.

تفاوت میز عسلی فلزی و استیل

تفاوت میز عسلی فلزی و استیل هر اندازه هم که مبلمان زیبا و فاخر باشد، بدون میز عسلی، چیزی کم خواهد داشت. در حقیقت میز عسلی می تواند جلوه زیبایی به مبل بخشیده و چیدمان داخلی را کاملا استاندارد سازد. میز عسلی با توجه به سبک و موارد استفاده، از جنس های مختلفی ساخته می شود. دو مدل از میزهای عسلی محبوب، در جنس های استیل و فلزی تولید می شوند.

شاید در نگاه اول هر دو این مدل ها را میز عسلی فلزی بخوانید، اما بدون شک تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند. میز عسلی فلزی حتما باید آبکاری با کیفیت داشته باشد تا پس از گذشت زمان و به دلیل مجاورت با هوا دچار اکسیداسیون نشده و تغییر رنگ ندهد. آبکاری باکیفیت کمک می کند تا رنگی که بر روی قسمت های فلزی قرار گرفته، از مقاومت خوبی برخوردار بوده و دچار پوسته شدن نشود.

میز عسلی استیل همانند نوع فلزی از استحکام بالایی برخوردار می باشد، با این تفاوت که وزن سبک تری داشته و حمل و نقل آن آسان تر است. استیل دچار اکسیداسیون و یا تغییر رنگ نمی شود. رنگ های متنوعی از قبیل رنگ طبیعی استیل، رزگلد و یا آبکاری طلایی به خود می گیرد و جلوه بسیار شیکی دارد.

کارخانه تولید میز عسلی جلو مبلی سلطنتی

کارخانه تولید میز عسلی جلو مبلی سلطنتی کارخانه تولید میز عسلی جلو مبلی سلطنتی با بهره گیری از مواد اولیه مرغوب، تجهیزات به روز و طراحی اصولی و استاندارد، به کار عرضه انواع میز عسلی با بهترین کیفیت و قیمت مشغول است. می توان با مراجعه به بازار مرکزی فروش انواع مبلمان، میز عسلی های سلطنتی را در طرح های متنوع و زیبا مشاهده و به طور مستقیم و بی واسطه خریداری کرد.

مشتریان عمده انواع میز عسلی جلو مبلی، از تخفیفات خوبی بهره مند شده و این کالا را با قیمت ارزان تری دریافت خواهند کرد. قیمت عمده میز عسلی جلو مبلی سلطنتی تا حد زیادی به زمان فروش و تقاضای بازار بستگی خواهد داشت. به عنوان مثال در بهمن ماه 1400 و به دلیل نزدیکی خریدهای شب عید، بازار رونق بیشتری گرفته و قیمت این محصول هم دستخوش تحولاتی می شود.

4

  1. من از سایت شما خرید کردم و راضی هستم و به دوستانم هم سایتتون رو معرفی کردم.

  2. سلام خسته نباشید برای اطلاع از جزییات بیشتر راجع به قیمت به کجا باید مراجعه کنیم؟

  3. سلام وقت شما بخیر کیفیت محصولتون بسیار عالیه و قیمت بسیار مناسبی داره.

  4. من مبلمان فروشی دارم برام کاتالوگ بفرستید انتخاب کنم تا بتونیم باهم همکاری داشته باشیم اگه قیمتهاتون مناسب باشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما