تولیدی عسلی مبل با ارزان ترین قیمت

تولیدی عسلی مبل با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در کارگاه‌ها و تولیدی‌های کشور انجام می‌شود این محصول در مدل ها و شکل های مختلف تولید می شود و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده می گردد این میزها توسط افراد ماهر و زبردست ساخته می شود به صورت عمده و جزئی روانه بازار فروش می گردد و در مراکز فروش معتبر و فروشگاه های صنایع چوبی و سایت‌های اینترنتی توزیع می گردد.

تولیدی عسلی مبل با ارزان ترین قیمت

استاندارد های لازم در ساخت عسلی با کیفیت را بشناسیم

استاندارد های لازم در ساخت عسلی با کیفیت را بشناسیم میز عسلی با توجه به مدل آن دارای قسمتهای مختلف می باشد و هر کدام از جنس های متفاوتی برخوردار هستند میز عسلی دارای ارتفاع کم بود و از پایه و بدنه و صفحه تشکیل شده است این محصول با رعایت قوانین استاندارد جهانی تولید می گردد که مهمترین آن پایه میز می باشد زیرا کل وزن میز و وسایل روی آن بر روی این قسمت قرار می گیرد بنابراین جنس و متریال پایه ها از اهمیت ویژه‌ای بهره مند می باشد.

جنس این پایه از ام دی اف چوب فلز است که با توجه به نوع صفحه میز انتخاب می گردد و برای بالا رفتن کیفیت میز این پایه ها به صفحه پیچ شده یا چسباندن به کار برده شده در این میزها از چوب درختان طبیعی است که استحکام و مقاومت بالایی دارند .

یکی دیگر از استانداردهای لازم در ساخت اصلی آن است که ارتفاع آن اندازه باشد زیرا ارتفاع کم و یا زیاد میز عسلی موجبات ناراحتی مهمانان و مصرف‌کنندگان می‌شود و نمی‌توان به راحتی از مهمانان پذیرایی کرد. یکی دیگر از میزهای عسلی شیک میز سنگی است که از مدل های خاص و لوکس می باشد و با طراحی ویژه و خاص تولید شده است و طراحی آن به گونه ای است که برای ست کردن در کنار مبل های پایه دار به کار می رود.

معرفی بهترین انواع عسلی شیک و مدرن

معرفی بهترین انواع عسلی شیک و مدرن میزهای عسلی در مدل های جدید و شیک تولید می‌شود و در ساخت آنها از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده می گردد تنوع در تولید و ساخت این میزها بسیار زیاد است میز عسلی سه عددی یکی از میزهای شیک و مدرن است که به دلیل قرار گرفتن داخل هم جا و فضای کمی را اشغال می کنند نوع دیگری از میزهای مدرن میزی است که یک محصول شرکتی می باشد و دارای طراحی متفاوت از روزهای دیگر است که از دو میز کاملاً مجزا ساخته شده و در کنار هم مورد استفاده قرار می گیرند.

میز عسلی ام دی اف که در ابعاد مختلف از روکش به کار رفته در آن ضد خش میباشد و با گذشت زمان دچار خراش و ترک خوردگی نمی شود میز جلو مبلی فلزی از میزهای مدرن است که طراحی ظریف و شیک ای دارد و دکوراسیون منزل شما را بسیار زیباتر می کند.

این نوع عسلی مخصوص کسانی است که به دنبال دکوراسیون لوکس و خاص هستند و بسیار عالی و مقاوم می باشد میزهای عسلی در شکل‌های مربع مستطیل و گردو تولید می‌شود که در میان آنها میزگرد مورد علاقه و انتخاب افرادی است که طرفدار سبک مدرن می‌باشند.میز جلو مبلی سلطنتی نیز یکی دیگر از میزهای عسلی است که ظاهری بسیار زیبا و مشتری پسند دارد.

صادرات انواع عسلی مبل به اروپا

صادرات انواع عسلی مبل به اروپا در حال حاضر انواع میز عسلی به اروپا صادر می شود و مورد استقبال افراد زیادی در کشورهای مختلف قرار دارد میز مبل استیل در مدل و طرحهای گوناگون تولید می‌شود و به دلیل داشتن کیفیت بالا بارداری پسند است امروزه صادرات میز مناسب مبل راحتی به کشورهای دیگر رونق فراوانی یافته و ارزآوری خوبی را برای کشور فراهم کرده است.این محصول در سایت ما به صورت عمده و جزئی از عرضه می‌شود و با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. برای خرید از این سایت می توانید با شماره تلفن های درج شده تماس بگیرید.

1

  1. با سلام و خسته نباشید خواستم بگم من عسلی مبل را سفارش دادم بسیار عالی و با کیفیت بود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما