فروش استثنایی مبلمان راحتی نشیمن با تضمین کیفیت

برای خیلی از خانواده ها انتخاب مبلمان مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین اغلب خانواده ها با حساسیت زیادی به بازار فروش این محصولات می روند. خوشبختانه در چند سال اخیر هنرمندان و تولید کنندگان مبلمان راحتی نشیمن این محصول را با تضمین کیفیت و قیمت استثنایی به فروش می رسانند. فروش استثنایی مبلمان راحتی نشیمن با تضمین کیفیت

شیک ترین مبل های راحتی کدامند؟

شیک ترین مبل های راحتی کدامند؟ امروزه مبل یکی از اساسی ترین لوازم منزل است به طوری که دیگر کمتر خانه ای پیدا می کنید که در آن از مبل استفاده نشود، علاوه بر اتاق نشیمن و پذیرایی در قسمت های دیگر منزل نیز مبل و محصولات مشابه آن مورد استفاده قرار می گیرد. مبل هایی که در بازار وجود دارند آنقدر متنوع هستند که افراد را دچار سردرگمی می کنند بنابراین بهتر است قبل از رفتن به بازار طرح و مدل مورد نظر خود را با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب کنید تا دچار آشفتگی در هنگام خرید نشوید. در غیر این صورت هم هزینه شما هدر می رود و هم انتخاب درستی نخواهید داشت. در ادامه با شیک ترین انواع مبل راحتی آشنا می شویم.

مبل راحتی و نشیمن انگلیسی:
این مدل مبل ها دسته های لبه گرد و کوتاهی دارند که از محل نشیمن کمی عقب تر می باشند، مبل راحتی انکلیسی سبک کلاسیک و زیبایی دارد و مناسب خاص پسندان است.

مبل لاوسون:
از جمله مدل های ساده و شیک که در بازار با عنوان مبل راحتی ارائه می شوند مدل لاوسون است، جالب است بدانید که طرح اولیه این نمونه ها توسط فردی به اسم توماس لاوسون در قرن بیستم میلادی سفارش ساخت گرفته است. خطوط مستقیم و صافی که در طراحی این نوع مبل دخیل هستند شکل ساده و بسیار شیکی به آن داده اند.
از خصوصیات ظاهری دیگر مبل لاوسون می توان به دسته های کوتاه و پشتی بلند آن اشاره کرد که نشیمنگاه آن را بسیار راحتتر کرده است با وجود این ویژگی ها می توان گفت این نوع مبل برای خوابیدن و استراحت کوتاه مدت به صورت دراز کش بسیار مناسب است.
این نمونه ها با دو دسته متفاوت طرح گرد و مستطیلی ساخته می شوند که نوع چهار گوش آن برای دکوراسیون مدرن و طرح گرد آن مناسب دکور کلاسیک است.

مبلمان چستر فیلد:
یکی از مشهورترین و محبوبترین نمونه های مبلمان راحتی، طرح های چستر فیلد است که رنگ مشکی آن نیز علاقه مندان زیادی دارد، این نوع مبل برای بار نخست در قرن هیجده تولید شد.
شکل ظاهری چستر فیلد خود به تنهایی نشان دهنده ویژگی های خاص آن است. دکمه های فرو رفته در بدنه و پشتی چستر زیبایی منحصر بفرد و خاصی به آن داده و این طرح را از سایر نمونه های هم ردیفش متمایز کرده است.
البته اکثر نمونه های چستر به دلیل پارچه محکمی که دارند از قیمت بالاتری نسبت به مابقی نمونه ها برخوردار می باشند پس بهتر است قبل از خرید حتما نیاز واقعی خود را بسنجید.

مبلمان راحتی تخت خواب شو:
از جدیدترین نمونه های مبل های راحتی، مبل تختخواب شو هستند که برای محیط های کوچکی که نمی توان در آن هم از تخت و هم از مبل استفاده کرد مناسب می باشند. این مبل ها طرح های بسیار متنوعی دارند و از انواع گوناگونی برخوردار می باشند.

دسته بندی مبل از نظر پارچه

دسته بندی مبل از نظر پارچه در حوزه انتخاب مبل یکی از ملاکهای اصلی پارچه مبلی است. خوشبختانه تنوع در این زمینه بسیار زیاد و هر فرد با هر سلیقه ای که دارد می تواند طرح محبوب خود را پیدا کند. اما برای آشنایی بیشتر با محبوبترین انواع مدل های پارچه مبلی در ادامه با ما همراه باشید.

پارچه مازراتی
این پارچه که از نامش هم تا حدودی مشخص است، از نمونه پارچه های اسپرت می باشد که بافتی شبیه به مخمل دارد، پارچه های مازراتی رطوبت را جذب کرده و بعد از مدتی دچار سایش می شوند.

پارچه نخی یا پنبه ای
تنوع پارچه نخی بسیار زیاد است، این پارچه ها به دلیل نرمی و مقاومت بالا در بین تولید کنندگان محبوبیت زیادی دارند. پارچه های نخی و پنبه ای برای ساخت مبلمان راحتی یک انتخاب عالی و بدون نقص است.

پارچه رومبلی نانو
پارچه های نانو را می توان به عنوان جدیدترین نمونه های معرفی شده پارچه مبلی به شمار آورد. از ویژگی ها و خصوصیات خوب این مدل آنتی باکتریال بودن آن است.

گونه های زیادی از پارچه مبلی در بازار وجود دارد که علاوه بر نمونه های گفته شده می توان به پارچه های کتان، چرم، پشمی، مخمل، جیر، ریون، پلی استر و نایلونی اشاره کرد.

همه چیز درباره مبلمان مدرن

همه چیز درباره مبلمان مدرن تولید کنندگان داخلی و خارجی برای پیشبرد اهداف خود و رقابت در بازارهای جهانی از طرح های زیاد و متنوعی استفاده می کنند و محصولاتشان را با سبک و سیاق خاص خود می سازند. مبلمان های مدرن از جمله این مجموعه کارها می باشند که تنوع بسیار زیادی دارند. برخی از ویژگی های مبل های مدرن:

  • این نمونه مبل ها ساده، زیبا و راحت هستند و همین خصوصیات در کنار همدیگر مبلمان های مدرن را به یکی از محبوبترین مدل ها تبدیل کرده است.
  • مبلمان مدرن را به راحتی می توان در هر دکوراسیونی جای داد.
  • این نمونه کارها وزن بسیار معقولی دارند و نسبت به مابقی رقبایشان راحتتر حمل و نقل می شوند.
  • رنگ های سفید، خاکستری، مشکی، خاکی، کرم از جمله رنگ های شیک این مدل ها می باشند. البته انتهاب رنگ بستگی به سلیقه مشتری دارد.
  • مبلمان های مدرنی که با پایه چوبی تولید می شوند با اکثر دکوراسیون ها همخوانی دارد و فضای منزل را بسیار زیبا و دلنشین می کند.

عرضه بدون واسطه مبلمان راحتی نشیمن به تمام نقاط ایران

عرضه بدون واسطه مبلمان راحتی نشیمن به تمام نقاط ایران دنبال چه مدل مبلی هستید؟ آیا در انتخاب مدل دلخواه خود دچار مشکل شده اید؟ آیا می خواهید مبلی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی و کیفیت قیمت مناسبی نیز داشته باشد؟ کیفیت کار تا چه میزان برای شما اهمیت دارد؟
اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که دوست دارید بهترین انتخاب را با کمترین اشتباه داشته باشید پس بهتر است قبل از هر کاری یک مرجع فروش مناسب پیدا کنید تا از خرید خود اطمینان لازم را کسب کنید.
ما در اینجا آماده ارائه انواع مبلمان راحتی نشیمن به تمام نقاط کشور عزیزمان ایران هستیم. در هر جایی که هستید نگران نباشید کافی است با ما تماس بگیرید و سفارش خرید خود را تکمیل کنید. کالای با کیفیت همراه با قیمت مناسب از مرکز فروش معتبر خریداری کنید. برای اطاع از قیمت ها و دیدن اجناس با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما