فروش ویژه جلو مبلی اداری درجه یک با قیمت مناسب

اداره ها یکی از مکان‌هایی هستند که رفت و آمد در آن زیاد است بنابراین هر اداره‌ای نیاز دارد برای رفاه بیشتر ارباب رجوع ها در فضاها و اتاق‌های انتظار مبلمانی را قرار ‌دهند و در کنار این مبلمان نیز جلو مبلی بگذارند تا هم ارباب رجوع ها و هم کارکنان آن اداره وسایل پذیرایی و سرگرمی خود را در آن قرار دهند تا کارشان سریعتر پیش برود و راحت تر باشند لذا در اکثر بازارها فروش ویژه جلو مبلی اداری با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت به فروش می‌رسد.

فروش ویژه جلو مبلی اداری درجه یک با قیمت مناسب

ویژگی‌های یک میز جلو مبلی مناسب

ویژگی‌های یک میز جلو مبلی مناسب شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاهی به مکان‌های خاص می‌روید و دوست دارید در مکانی که می نشینید میزی باشد تا موبایل و وسایل دیگرتان را روی میز قرار دهید اما در کنار مبل خود هیچ میزی را مشاهده نمی کنید و در این شرایط خیلی اذیت شده اید به خصوص زمانی که مجبورید مدت طولانی در آنجا بمانند.

بیشتر بخوانید: جلو مبلی فلزی

بنابراین پیشنهاد ما به خریداران عزیز این است که هر وقت می خواهند مبلی بخرند حتماً از خرید میز جلو مبلی غافل نشوند چرا که میز جلو مبلی زیبایی خاصی به دکوراسیون محیط و منزل تان می دهد. به طور کلی ویژگی‌های اصلی یک میز جلو مبلی عبارت است از:

  • میز جلو مبلی بهترین وسیله هستند برای اینکه وقتی روی مبل نشسته اید مجله و کتاب روی آن قرار دهیم .
  • میز مبلی نسبت به مبلمان کوتاه‌تر است و همین باعث می‌شود ما راحت تر بتوانیم وسایل و دکوری و… روی آن قرار دهیم.
  • میز های جلو مبلی اغلب از چوب راش و گردو ساخته می‌شوند ولی در برخی موارد نیز جنس آنها از فلز و استیل یا شیشه است که نوع آن بسته به دکوراسیون منزل و محل کارتون دارد.

انواع میز جلو مبلی اداری با طرح های خاص

انواع میز جلو مبلی اداری با طرح های خاص اداره ها مکان هایی پر رفت و آمد هستند که در طول روز افراد زیادی به این اداره ها می روند و هر کدام از این افراد بسته به کاری که انجام می دهند مدتی منتظر می مانند و از مبل و میز جلو مبلی استفاده می کنند و به همین دلیل تولید کنندگان در کنار تولید انواع مبلمان تنوع زیادی نیز در میز جلو مبلی ایجاد کرده اند و امروزه انواع میز جلو مبلی در بازار وجود دارد با طرح‌های خارجی که نمونه های آن عبارتند است:

  • میز جلو مبلی استیل همانگونه که از اسمش مشخص است از فلز استیل ساخته می شوند و مقاومت زیادی در برابر ضربه دارند و مناسب محیط هایی با دکوراسیون مدرن و شیک است.
  • میز شیشه ای که از پایه های فلزی یا چوبی تولید می شود و اغلب از شیشه های نشکن و سکوریت در ساخت شان استفاده می کنند تا مقاومتش بیشتر باشد‌.
  • میز ام دی اف بهترین جایگزین برای چوب است و به دلیل شیک بودن و مقرون به صرفه بودن کاربرد بیشتری نیز دارند.
  • میزهای تمام چوب که از همه ی انواع میزها گران تر و سنگین تر است و مدلی جذاب و به روز است.

چه عواملی بر بالا رفتن قیمت میز جلو مبلی موثر است؟

چه عواملی بر بالا رفتن قیمت میز جلو مبلی موثر است؟ در گذشته تنوع و تولیدجلو مبلی اداری بسیار کم بود و فقط چند نمونه ساده میز تولید می شد اما امروزه هم تنوع زیادی در تولیدات میز انجام شده است و هم کاربردهای مختلفی پیدا کرده‌اند و هر خریداری زمانی که مبلمان و میز جلو مبلی اداری می خرد سعی می کند جنسی با کیفیت و مرغوب بخرد تا سالیان زیادی ماندگاری داشته باشد و بازدهی زیادی بدهد.

بیشتر بخوانید: جلو مبلی اسپرت

به طور کلی از جمله عواملی که باعث بالا رفتن قیمت میز می شود عبارت است از:

  • ابعاد میز در قیمت گذاری آن نقش زیادی دارد چرا که هرچه میزها و مبلمان ابعاد بزرگ تر داشته باشند یعنی مواد اولیه بیشتری در تولید آنها به کار رفته است و طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر می شود.
  • کیفیت حرف اول را در تعیین قیمت دارد چرا که اگر مواد اولیه میز با کیفیت باشند قیمت میزها نیز بیشتراست.
  • تنوع و طراحی میزها نیز به خودی خود در قیمت ها تاثیر دارند زیرا انسان ها همیشه دنبال زیبایی و خاص بودن بوده اند و معمولا شرکت ها و اداره هایی که رفت و آمد در آن ها زیاد است دوست دارند از میزهایی استفاده کنند متفاوت و زیبایی چشمگیری داشته باشند.
  • میزان انعطاف پذیری نیز اهمیت زیادی در قیمت‌ها دارد در واقع انعطاف پذیری یعنی بتوانیم از یک محصول به صورت چند منظوره استفاده کنیم و این ویژگی فقط در تعدادی از میزها و صندلی های اداری است مثل صندلی های تاشو.
  • ضمانت نامه یا به عبارتی گارانتی نیز اگر از طرف شرکتی تولیدی به خریداران میز جلو مبلی اداره داده شود باعث می شود که اگر میزها آسیب دیدند تعمیر و تعویض شان کنند و همین امر تاثیر زیادی در افزایش قیمت‌ها دارد.
  • سبک و مدل میزهای جلو مبلی اداری یعنی اینکه اگر سبک میزها مدرن و جدید باشند قیمت آنها با سبک های کلاسیک و مدیریتی فرق می کند.
  • مراحل ترخیص کالا نیز به نوبه ی خود در افزایش قیمت ها تاثیر گذارند چرا که کالاها بعد تولید یک قیمتی دارند و زمانی که به این مرحله برای وارد شدن به بازار می رسند یک قیمت دیگر دارند که ممکن است کالاها با افزایش قیمت روبه رو شوند.

خرید میز جلو مبلی اداری به صورت مستقیم

خرید میز جلو مبلی اداری به صورت مستقیم
بیشتر بخوانید: جلو مبلی بیضی

امروزه فروش میز جلو مبلی اداری ‌یا مستقیم انجام می‌شود و یا غیر مستقیم که در فروش مستقیم شما باید به مراکز فروش مبلمان بروید و میزهایی را که مد نظرتان است را خرید کنیم که اگر شناخت کافی از نوع میزها و جنس آنها را نداشته باشید ممکن است نتوانید میز جلو مبلی با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

بنابراین بهتر است روش غیر مستقیم که روشی مرسوم است را انتخاب کنید در این روش شما وارد سایت های معتبر می شوید و سفارش میز مورد نظرتان را می دهید که یکی از این سایت های معتبر مجموعه سایت ما است که به صورت 24ساعته آماده ارائه خدمات به متقاضیان است و شما می توانید در کوتاه ترین زمان و بدون خارج شدن از خانه از انواع میزهای جلو مبلی اداری دیدن کنید و قیمتها را نیز مقایسه کنید.

یکی از مزیت‌های خرید غیر مستقیم این است که شما می توانید بدون واسطه کالای مورد نظرتان را بخرید و در واقع واسطه ها در فروش غیرمستقیم حذف می‌شوند و قیمت ها خیلی مناسب به دست مشتری می‌رسد اما در روش مستقیم به دلیل بودن واسطه ها هزینه ها نیز بیشتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما